?

Log in

No account? Create an account
 
 
22 October 2007 @ 01:19 am
 


Why can't I sleep like normal people do?!
Maybe I'm a vampire, tho someting tells me I would prefer to be a warewolf  *wink*
(btw, is there female warewolves?! LOL)

And the day is finally here....Kristen Bell on Heroes!!!!!
Who's excited?!!? o/ o/ o/
Can't wait to see her   *___________*
I miss VM soo much and we don't even have the dvds here in Brazil!!!

[ 001 - 017 ] - Gilmore Girls
[ 018 - 028 ] - Gossip Girl
[ 029 - 044 ] - Pushing Daisies
[ 045 - 052 ] - Friends
[ 053 - 060 ] - Heroes
[ 061 - 070 ] - Jennifer Aniston
[ 071 - 102 ] - Lost Misc.
+ animated icons (Friends[02], FNL[06], PD[10], Lost[03])

Preview
    


Gilmore Girls
001. 002. 003. 004.
005. 006. 007. 008.
009. 010. 011. 012.
013. 014. 015. 016.
017.


Gossip Girl
018. 019. 020. 021.
022. 023. 024. 025.
026. 027. 028.


Pushing Daisies
029. 030. 031. 032.
033. 034. 035. 036.
037. 038. 039. 040.
041. 042. 043. 044.


Friends
045. 046. 047. 048.
049. 050. 051. 052.


Heroes
053. 054. 055. 056.
057. 058. 059. 060.


Jennifer Aniston
061. 062. 063. 064.
065. 066. 067. 068.
069. 070.


Lost
071. 072. 073. 074.
075. 076. 077. 078.
079. 080. 081. 082.
083. 084. 085. 086.
087. 088. 089. 090.
091. 092. 093. 094.
095. 096. 097. 098.
099. 100. 101. 102.



-------------------- animated icons -----------------------------

Friends
001. 002.


Friday Night Lights
001. 002. 003. 004.
005. 006.


Pushing Daisies
001. 002. 003. 004.
005. 006. 007. 008.
009. 010.


Lost
001. 002. 003.

mood:  happy
 
 
current location: the pie hole
dancing at: finally woken - jem
 
 
 
sparkling_chan on October 22nd, 2007 06:01 am (UTC)
Owwwwww me lufttttttttt, me lufttttttttttttttt!!!
The Logan smirk is sooooooooo cute!!!!!
Ms. PollyGreen: Josh Hollowayms_pollygreen on October 22nd, 2007 08:57 pm (UTC)
Aww I know...I miss Logan oh so much x)
Glad you liked it ;)
Adina: Dr.Burkeadina_mpj on October 22nd, 2007 06:45 am (UTC)
love..the Gilmore Girls icons and the Pushing Daisies ones...and Friends..hmm...well pretty much every thing..and i love animated icons..ok ..i'm done i think :P
Ms. PollyGreen: Julietms_pollygreen on October 22nd, 2007 08:58 pm (UTC)
LOL
Thank you!!!
Your Juliet icon is gorgeous!
gildor_girl: Gossip Girl - Hehegildor_girl on October 22nd, 2007 06:45 am (UTC)
Great Gilmore icons!!! <3!!

Btw. vampires are better :P lol! You should watch Underworld, and see for yourself! :)
Ms. PollyGreen: Ali Larter [HE]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:00 pm (UTC)
Thank you!!

Guess you're right lol Kate Benckinsale is love
I didn't watch Underworld yet, but I will ;)
(no subject) - gildor_girl on October 23rd, 2007 07:10 am (UTC) (Expand)
two_fivetwo_five on October 22nd, 2007 08:15 am (UTC)
So many great shows and icons!! :D
Love the Pushing Daisies.
And cool crop on 89 of the Lost icons.
Wow, those turned out amazing!
Ms. PollyGreen: Kate guns [anim]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:00 pm (UTC)
Juliet looks gorgeous on that scene!!!
I'm really glad you liked them :):)
Thank you.
LL: Animated Evi grinnight_sky_dream on October 22nd, 2007 10:17 am (UTC)
Snagging #92 and #98. And the #1 Animated Lost, damn he does have a very fine back!!
Ms. PollyGreen: Kate lmaoms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:01 pm (UTC)
Glad you liked them, sweetie.
and I agree with you...Josh' back are something...he has dimples x)~
Sarah: Lorelaifriendlylorelai on October 22nd, 2007 10:24 am (UTC)
Absolutely adore the GG ones. YJ,IJ is such a classic episode!
Ms. PollyGreen: lorelai and lukems_pollygreen on October 22nd, 2007 09:02 pm (UTC)
Oh yeah, I love YJIJJ ♥
Rory's dress is stunning!!

I'm glad you liked them, dear
*hugs*
Abbypurpleglitter1 on October 22nd, 2007 10:58 am (UTC)
Love them all!
Ms. PollyGreen: Evims_pollygreen on October 22nd, 2007 09:03 pm (UTC)
Thank you ♥
*hugs*
(no subject) - lovelyshar on March 22nd, 2008 04:46 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
Ms. PollyGreen: Rachel [anim]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:04 pm (UTC)
Well, if it's wrong, I dont wanna be right lol...I'll hate him forever because of this!!!
I'm glad you liked them, honey
*hugs*
polarbear_girl on October 22nd, 2007 01:33 pm (UTC)
I´m so excited for Kristen on Heroes!!!!
gorgeous batch. love the Pushing Daisies ones
Ms. PollyGreen: V.Mars [double dare ya]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:05 pm (UTC)
Yeah me too
And it's today...heee!!

Thanks honey!
Glad you liked them
*hugs*
@Bluegrassbabe3foxylovesme on October 22nd, 2007 01:41 pm (UTC)
Beautiful! I took the Mr&Mrs Coach one. :)


I may take some Lost ones as well. So many icons! I'm running out of space. ;-p

Gorgeous, gorgeous, gorgeous!
Ms. PollyGreen: Jenniferms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:06 pm (UTC)
Thank you thank you thank you.
Soo glad you liked them.
Mr&Mrs are ♥
*hugs*
{shirley frances joyce princeton jr.}smoking_maid on October 22nd, 2007 01:50 pm (UTC)
Yay, Jennifer, Friends and Gilmore Girls. Woo!

Love your new header.

Btw, guess when VM airs in Germany? Half an hour after midnight! On a Friday, so I could watch it but I almost always fall asleep. Sucky suck-suck. And Heroes airs when Grey's Anatomy airs (I think), and that's just double-suck.
Ms. PollyGreen: v.Mars&Piz [cheers]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:07 pm (UTC)
Thank you!!

They dont even air VM here anymore *cries*
Sucks for life.
Pix: [Etc] Hushed Morningpixel_0 on October 22nd, 2007 04:25 pm (UTC)
Snagged some of the Gilmore Girls and Heroes icons. Lovely job! I'll be sure to credit if used. Thank you for sharing!
Ms. PollyGreen: sylarms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:08 pm (UTC)
Thank you for like them :) ♥
*hugs*
Marremarre on October 22nd, 2007 04:27 pm (UTC)
I love your icons! Saving 51 now, might come back for more later :)

I hope it's okay that I friend you.
Ms. PollyGreen: Rachel [cheerleader]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:09 pm (UTC)
Hee, glad that you liked them!!!
It's very ok...I'll add you back ;)

And yeaah, she's back \o/
kitti: lobstersfragilepicture on October 22nd, 2007 05:20 pm (UTC)
#51 might just be the cutest icon ever made!
the icons with the pretty new pics of jen are also very gorgeous.
i am also loving the colouring on #79.
Ms. PollyGreen: Rachel [anim]ms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:10 pm (UTC)
Thank you very much!!!
Ross and Rachel are the cutest thing ever ;)
Glad you liked the icons, honey
*hugs*
brucasnaleyfan1: RnRlobstersbrucasnaleyfan1 on October 22nd, 2007 05:48 pm (UTC)
Polly, those are awesome, snagged a bunch
Ms. PollyGreenms_pollygreen on October 22nd, 2007 09:16 pm (UTC)
Thank you honey!
Glad you liked them!
Enjoy ;)